MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › Assignment 2: waarom zou ik iets willen met communities? › Reageer op: Assignment 2: waarom zou ik iets willen met communities?
Het belangrijkste is voor mij: leven in harmonie.
Het document wat ik hierover heb gemaakt is iets te lang om te delen, dus hierbij een korte omschrijving: permacultuur, zoveel mogelijk zelfvoorzienend leven, ruimte voor natuur en water, tiny houses ingebed in de natuur, gezamenlijk gebruik van materialen en vervoersmiddelen, gemeenschappelijke ruimtes om dit een plek te maken om zowel te wonen, verbinden, werken, leven, vieren, ontspannen en om in stilte te zijn. De plek uit “de markt” halen waardoor nog vele generaties hiervan kunnen genieten, zonder financiële druk. Meer ruimte, tijd en energie voor onszelf en elkaar.