MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › Kennismaking en interesse › Reageer op: Kennismaking en interesse
Hallo Boudewijn, mijn naam is Demian (50) en sta hopelijk aan het begin van een mooi Ecodorp avontuur. Jouw verhaal spreekt mij wel aan vanwege het feit dat je na al die jaren en de Covid spelbreker toch weer op zoek gaat naar bijvoorbeel ‘buiten samen wonen ook samen werken’. Wij (ik en mn vrouw Nance) hebben afgelopen jaar het boek van Willem de Ridder gelezen en o.a. daardoor vanuit een nieuw perspectief een spannende beslissing genomen. We wonen nu nog in de Randstand met beide een vaste kantoorbaan maar hebben gezegd ‘Binnen nu en 2 jaar wonnen we ergens ‘in de natuur’, bij voorkeur in een Ecodorp of gelijkaardige community. Enkele weken later kwamen we via Gen NL deze MAsscot training tegen en ben ik dit bericht aan het typen :). Lijkt me leuk om eens van gedachten te wisselen over jouw ervaring (en evt. ervaringen met de spiegelogie). Vriendelijke groet, Demian