MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › Verwachtingen en intenties Frans Kampshoff 9 april 2026 › Reageer op: Verwachtingen en intenties Frans Kampshoff 9 april 2026
Hi Frans, wat een mooi en eerlijk hoe je deelt, zo komt het over! Zorg voor mekaar, warmte en genegenheid scheppen, respect, tolerantie, eigenheid, rechtvaardigheid, wederkerigheid en verantwoordelijkheid voor micro- en macro samenleving als leidraad! Wou. En hoe je dat ook al een groot aantal keer hebt meegemaakt zo. Indrukwekkend.
Ik resoneer hier erg mee en voel dankbaarheid om je hier te treffen. Synchroniciteit. Ik zat al wat te oordelen over mezelf dat ik ms zo iemand ben die dit nodig heeft ofzo. En nu ik het je op deze manier zie delen, zie ik ook dat het echt een pad kan zijn. De mooie kant ervan. Dat het, dat ik, er ook op deze manier mag zijn. Vooral die wederkerigheid blijft erg hangen.
Ik hoop dat ik op gang kom en dat ik ook vergelijkbare ervaringen mag meemaken. En een deel, weet ik, doet het al.
Veel liefs, Haiko