Ga naar de inhoud

1.2 Motivatie om deel te nemen

Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
      Swansae
      Deelnemer

Mijn motivatie en interesse om deel te nemen, hieronder deel ik mijn gedachten:
      -Ik heb interesse in alternatieve woonvormen, het voelt passend om dichter bij en in balans met de natuur te leven.
      -Daarnaast interesse in community building, hier ben ik oa mee bezig op gebied van verbindende communicatie. Ik ben geïnteresseerd in veranderkunde. In de wereld verandert er veel en dat doet een beroep op mensen. Ik geloof dat we een verandering ten goede kunnen maken en veel bewuster en meer in harmonie kunnen leven met onszelf, elkaar en de omgeving. Dit is niet voor iedereen even behapbaar en daarin zie ik ook een rol voor community om een voorbeeld te zijn en voorop te lopen.
      -Het gevoel van gemeenschapszin is voor mij nog een zoektocht. Ik heb veel ervaring met een positie aan de rand van de groep, dat werkt voor mij goed en dan kan ik prettig verbinden en bijdragen. Ik voel veel voor een ecodorp, ieder een eigen plek en gedeelde waarden.

Welt
      Deelnemer