- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 weken, 6 dagen geleden door .
Weergave van 0 reactie threads
Weergave van 0 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › 3.5.1. Conflict opdracht
Beste, ik vind het mooi om dit zo voorbij te zien komen. Het lijkt alsof ik dit de afgelopen jaren veel heb gedaan in diverse organisaties en met circling.
Noemenswaardig vind ik het besef. Dat vanuit het conflict wat ik me voorstelde. Wat wil ik zelf eigenlijk. En het kunnen observeren en niet in het conflict of de emotie gaan zitten.
De instinctieve houding lijkt toch wel vooral fight flight. En ook opstijgen hierdoor omdat ik me niet veilig voel.
En dit lijkt te komen vanuit een turbulente situatie tussen en met mn ouders. Hierdoor gaat mijn control vaak aan en probeer ik de situatie te managen. In groepen zit ik vaak in de energie om het veld te houden. Ik verlies mezelf daardoor wel es, of stijg op in de opstelling.
Liefs,
We gebruiken cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te analyseren. Sommige functies werken mogelijk minder goed als je geen toestemming geeft.