- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 weken geleden door .
Weergave van 0 reactie threads
Weergave van 0 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › 391 Zelfregulatie
Beste,
Mooi weer hoe in het moment ik de volgorde van vraag 2 en 3 omdraaide. En dat dit voor mij gemakkelijker voelt. Eerst nagaan waar het vandaan komt en dan nagaan wat rust brengt.
En hoe de oefening opnieuw inzichten brengt algemeen. Ik voel dat ik ermee meer in mijn lijf zak, wat aan het loslaten ben. Dankjewel daarvoor.
Ik merk dat ik hier de afgelopen jaren heel veel mee bezig ben en nog steeds meer kan leren. Zoveel mogelijk ermee in het moment zijn en van daaruit leven, zo lijkt het.
Een van mijn grootste uitdagingen is toch wel denk ik, me genegeerd voelen door mn vader, nog steeds. En zelfs daar kan ik observerend en beschrijvend mee zijn. Soms ga ik er nog wel in zitten en dan pak ik mezelf en kom er weer uit.
Zo ook met mensen waar ik bepaalde gevoelens bij krijg. Tegenwoordig druk ik het uit en dan kan het weer gaan stromen. Mestal aan beide zijden.
Zo eerst, Liefs, Haiko
We gebruiken cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te analyseren. Sommige functies werken mogelijk minder goed als je geen toestemming geeft.