- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 2 weken geleden door .
Weergave van 3 reactie threads
Weergave van 3 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › MasSCOT Academie Antwoorden › opdracht 2.2.2. visualisatie (meditatie)
Geen tekening maar woorden.
Mijn droomgemeenschap visueel:
Een bospaadje naar een open plek in het bos met het en der verspreid kleine in de natuur opgaande huisjes/hutten. Niet nieuwe en “aangeharkt” maar natuurlijk of ouder en karaktistiek.
Aangrenzend een grasland met bloemen. Bereikbaar maar onbereikbaar.
Gemeenschappelijke plekken, maar wel onze eigen stek.
Mensen zijn relaxed, open en lekker bezig met hun eigen ding. Wees welkom.
Om dit te vinden, te bereiken gaan we met een open blik op onderzoek uit. Deze cursus, op bezoek bij communities. Hoe voelt dat?
Alles draagt bij aan ons uiteindelijke doel. Gezamenlijk wonen in de natuur, met de natuur en samen met anderen meer bereiken met minder. Terugschalen in de ratrace en van de gebaande paden af. Meer echtheid en intuïtie.
Laat lastige momenten/gedachten hierbij niet in de weg staan. Ook die dragen bij in de weg naar de droom.
Ik zie een klein dorpje met heel diverse, kleine, zelf gebouwde huisjes, hutjes en iets wat op een gerestaureerde ruïne lijkt. Het is heuvelachtig met verderop bos en bergen. Veel mensen zijn buiten bezig met van alles en nog wat in tuinen en bij hun huisjes. Er heerst een rustige maar welkome sfeer.
Ik voel me nog toeschouwer op dit moment maar zou me hier zeker thuis voelen.
Ik ben geen tekenaar, dus heb een afbeelding er bij gezocht die bij de beschrijving past.
Zie verder geen optie om afbeeldingen bij berichten te posten 🙂
Mooi Nancy, dit is ook ongeveer hoe wij het zien.
We gebruiken cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te analyseren. Sommige functies werken mogelijk minder goed als je geen toestemming geeft.