- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 6 dagen geleden door .
Weergave van 4 reactie threads
Weergave van 4 reactie threads
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
MasSCOT – gratis online training gemeenschappelijk wonen › Forums › Medelever zoekt initiatief. › Zoek contact met mensen uit limburg
Ik zoek contacten in Limburg
Ik zoek ook zuid limburgers
Hallo Yatri en Pierre,
wij zijn een pas opgestart groepje uit Belgisch zuid Limburg. Onze wens is om een ecologische woongemeenschap op te starten in onze buurt. We staan echt nog in de kinderschoenen, er is nog geen plek gevonden voor ons initiatief. Maar wij zijn vol enthousiasme en hopen onze droom te kunnen realiseren. Maandelijks komen wij samen en je bent welkom om aan te sluiten. Bij interesse stuur ik je graag onze gegevens door.
Liefs,
Hilde
Dag Yatri, Pierre en Hilde,
Bedoelen jullie met Zuid Limburg regio Hasselt of eerder regio Maastricht? Ikzelf wil ook heel graag een ecologische woongemeenschap opstarten met gelijkgestemden. Ik dacht bij mijn zoektocht eerder aan de praktische kant (mijn voorkeur gaat uit naar een hoeve met veel grond) dan aan 1 bepaalde locatie. Dus je, ik heb interesse om aan te sluiten. Het zou fijn zijn mocht ik de gegevens hiervoor krijgen.
Hartelijke groet,
Brunhilde
ik ben ook geïnteresseerd in de omgeving Limburg
We gebruiken cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te analyseren. Sommige functies werken mogelijk minder goed als je geen toestemming geeft.